About

Welcome to my personal blog! My name is Opu Tanvir, and I am the author of this site. I created this blog as a way to share my stories, thoughts, experiences, and knowledge on a variety of topics that interest me.

I have always had a passion for writing, and this blog gives me the opportunity to express myself and connect with others who share similar interests. I write about a variety of subjects, including romantic and horror stories, personal experiences and thoughts, life stories, etc.

I believe that we all have unique perspectives and insights to share, and my goal with this blog is to provide valuable and thought-provoking content that will inspire and inform my readers. I also want to create a community where people can come together to share their own experiences and ideas. I am always open to feedback and suggestions, so please feel free to contact me if you have any comments or questions.

Thank you for visiting my blog, and I hope you enjoy reading my posts as much as I enjoy writing them.

আমি খুব সামান্য একজন লেখক । নিজেকে লেখক বলতে আমার একটু সংকোচই লাগে । সত্যিকারের লেখক বলতে যা বোঝায় সেটা আমি আজও হতে পারি নি । সেটা নিয়ে আমার অবশ্য খুব একটা চিন্তাও নেই । আমি লিখতে ভালোবাসি । আমার এই নিঃসঙ্গ জীবনে এই লেখালেখিই আমাকে সব কাছে আপন ভাবে সঙ্গ দিয়ে গেছে । তাই জন্য নতুন করে এই ব্লগ খোলা । নিজের নামে একটা ব্লগ হবে এমন একটা শখ ছিল অনেক দিন । সেই শখ পূরণও বলা চলে ।

এই ব্লগের সকল লেখা এবং পোস্ট সব কিছুই আমার নিজেস্ব সম্পত্তি । এই লেখা আমার অনুমতি ব্যতীত অন্য কোথাও ব্যবহার করা যাবে না । ব্যবহার করলে সেটা চুরি বলে গণ্য হবে।